CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 27 mei 2010

Kado mapje

Eerste pinksterdag deed de dochter(Charlotte) van mijn vriendin haar vormsel in de Noorse kerk. Mijn vriendin komt uit Noorwegen maar woont al ong. 20 jaar in Nederland. Charlotte wilde graag geld hebben. Op het blog van Ge-We hobby zag ik dit leuke kadomapje. Ik vond dit zo'n leuk idee dat ik het heb nagemaakt. Op de voorkant heb ik een Magnolia stempel ingekleurd. Aan de binnenkant had ik 2 mapjes gemaakt.De hoekjes heb ik geponst met de billenpons. Aan de linkerkant had ik 2 labels gemaakt.( Je ziet er eentje) Toen ik de foto maakte moest er op het andere label nog door iedereen z'n naam gezet worden. Eén met felicitatie en de ander met onze namen.
Aan de rechterkant had ik het geld gedaan.
Met een lintje kon je het kado mapje dicht strikken. Wij vonden hem erg leuk geworden. Het papier is een combinatie van papermania en marianne design.
Groetjes Astrid

1 reacties:

Sandra zei

wat een schitterend kadomapje is het geworden echt heel mooi, ik hou wel van deze kleur tint super,
ik mag ook nog aan de slag zaterdag voor rens afzwemmen en zondag communie buurjongen
tja zo blijven we toch niet stilzitten hé

Een reactie posten