CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 21 september 2010

Eindelijk een Kaartje

Heey iedereen, Eindelijk heb ik weer een kaartje gemaakt! Ik kon vaak niet omdat ik het best druk had met school & ook omdat mijn hand zwaar gekneusd was. En omdat ik nu best veel huiswerk krijg kan ik ook niet meer zo vaak een kaartje maken :( Maar nu heb ik weer een kaartje gemaakt, Nog een beetje vrolijke kleuren omdat ik nu lekker vrolijk zelf ben, en ik hoop dat jullie ook vrolijk worden als jullie dit kaartje zien. Het duurde wel lang voor dat ik dit kaartje af had want welke kleuren moest ik kiezen, hoe zal ik het maken, wat als op vrolijking, welk stempeltje. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. A spoon full of sugar Anything goes Groetjes Larissa

13 reacties:

Tamara zei

Hoi Larissa
ik vind je kaartje super!! Ik word er helemaal vrolijk van ;-)
Mooi gekleurd ook
fijne avond en veel plezier op school
xx Tamara

majo zei

Hoi Larissa.
Mooi kaartje hoor.
Hopelijk krijg je niet te veel huiswerk, want daar komen minder kaartjes van. hihi. Nee hoor grapje. Groet Majo

Jolanda Cuper zei

Gelukkig dat je weer tijd hebt en het nu goed met je gaat! Prachtig kaartje!
Groetjes Jolanda.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Larissa,

Oh wat een lief kaartje en vrolijke kleuren mag/kan nog hé, en zeker als je zelf vrolijk bent, dan grijp je automatisch naar die kleurtjes hé!
Hopelijk is het met uw hand beter nu? succes met school.

Groetjes, Jaimie

Astrid en Brenda zei

Wat een vrolijk kaartje is het geworden. Ben het helemaal met je eens. Nu nog even vrolijke kleuren gebruiken.
Groetjes Brenda en Astrid

Sandra zei

wat een schitterend kaartje heb je gemaakt echt super gedaan meis
groetjes sandra

Kaatje zei

hartstikke leuk en vrolijk kaartje!

groetjes,
Annika

Unknown zei

Lieve Larissa,
Wat een ontzettend leuk kaartje, ik vind die kleuren echt mooi bij elkaar en hij is zeker vrolijk :-D. Wel jammer van dat vele huiswerk!

Liefs, Leen

Hetty zei

Wat een super mooi en gezellig kaartje

gr hetty

Unknown zei

Prachtige kaart is het geworden. Moeilijk he kiezen van papier en kleuren maar hoe langer je het doet des te beter gaat het wel.
Huiswerk en werk gaan voor maar dan maken we toch wel graag tijd om een kaartje te maken he?
Lieve groetjes van Ageeth

Wendy Koorevaar zei

Wat een super lief kaartje! Het stempeltje is ook zo schattig he.
Fijn dat je weer tijd had om te knutselen Larissa!

Groetjes,
Wendy

Jolanda zei

ach wat een mooitje!helemaal super!!!

greet zei

Fijn dat je weer tijd had voor een kaartje. Je kaart is heel erg mooi.
Groetjes Greet

Een reactie posten