CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 3 oktober 2010

Nog even snel een kaartje :D

Hallo Iedereen, Vandaag nog snel even een kaartje gemaakt, omdat ik morgen op schoolkamp ga :D. Ik ga naar texel dus ik dacht ik maak het stempeltje een meisje dat weg gaat ,en dit vond ik wel een leuke om te gebruiken. Ik vind de kleuren zelf heel mooi het zijn drie van mijn lievelingskleuren! Het was niet makkelijk om het kaartje te maken maar wel leuk natuurlijk. Ik doe ook nog mee aan 4 sketches: The sisterhood Meer dan 3 bloemen Creative card crew Bloemen Stamp Scrap & doodle Alles mag Just magnolia Alles mag Groetjes Larissa

13 reacties:

Durvina zei

Hoi Freaks,

Wat een lieverd.
Het papier blijft ook echt schitterend.

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart en 4 challenges! Succes hoor en veel plezier op Texel!
Groetjes Jolanda

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en succes met de challenges, Heel veel plezier op Texel

gr hetty

Riet zei

Wat een prachtige kaart Larissa,lief die stempel,mooi ingekleurd.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Larissa,

mooi kaartje en veel plezier hoor!!

Groetjes, Jaimie

Tamara zei

Hoi Larissa
wat een leuk kaartje!
En veel plezier op Texel
xx Tamara

Darlene zei

ADORABLE!!! Thanks so much for joining us at The Sisterhood! Hope to see you again next challenge!!

Jolanda zei

Wat lief,echt een heel mooi kaartje!!
Fijne dag,Jolanda

Wendy Koorevaar zei

Wat een prachtig en schattig kaartje zeg!
Komen jullie even op mijn blog kijken? Er staat wat voor jullie klaar!

Lieve groetjes,
Wendy

Kaatje zei

heel mooi gedaan! succes met de challenges!

groetjes,
Annika

greet zei

Wat een schattige kaart! Veel plezier op Texel!
Groetjes Greet

Mina zei

what a gorgeous Tilda and some of my fav Linen Closet papers too,,,beautiful...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
Mina xxx

Denise @ kc242 zei

Wow what a beautiful card. Love all of your lovely touches. Thanks so much for joining us this week at the Creative Card Crew!
Denise
CCC DT

Een reactie posten