CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 6 maart 2011

ziek

Hoi allemaal,
Ik ben al een paar dagen niet in blogland, want ik heb de griep. Helaas!! M'n moeder en m'n zus zijn ook al ziek. Laura en Larissa zijn erg verkouden, gelukkig nog geen griep. Afgelopen vrijdag zou ik met Larissa naar Doe@ding gaan. Helaas ging dat niet door. Het was jammer omdat larissa vakantie had en ze er zeer op had verheugd. Nou ja volgende keer maar weer. Als ik me weer wat beter voel kom ik snel jullie blogs weer bekijken.
Groetjes astrid

13 reacties:

Jolanda Cuper zei

Beterschap! Het zonnetje schijnt misschien helpt dat!
Groetjes Jolanda.

Tinie zei

Wens je de hele familie beterschap toe!!!

Groetjes Tinie

Tinie zei

Beterschap voor iedereen!!
groetjes Tinie

Jolanda zei

bETERSCHAP!!!!!
Wij zitten ook allemaal in de lappenmand..van waterpokken tot zeer verkouden..heel naar maar een geluk...het gaat echt weer over!!!
Doe het rustig aan en succes en beterschap met jezelf en de meiden!

Marijke zei

Wij wensen jullie heel veel BETERSCHAP toe !!
Groetjes, Marijke en Chantal

Tamara zei

Heel veel beterschap voor jullie allemaal!!
xx Tamara

greet zei

Ik wens jullie allemaal heel veel beterschap toe!

Groetjes Greet

chantal zei

beterschap hoop dta jullie gau beter zijn
liefs chantal

Hetty zei

Allemaal heel veel beterschap

gr hetty

Marlies zei

Allemaal Beterschap gewenst!!
groetjes, Marlies

Het zonnetje in huis zei

Hallo Astrid,

Ai dat is minder leuk hé, beterschap !!

Groetjes, Jaimie

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat balen Astrid. Ik ken het hoor. Heb zelf ook de griep gekregen vrijdag en zou zaterdag naar Doe@Ding gaan, dit kon dus helaas niet. Het is dan dubbel balen dat je ziek bent he.... Ik wens jullie veel beterschap!

Liefs,
Wendy

Wil zei

Hoi,

IK hoop dat jullie gauw van de griep verlost worden.Beterschap he
Groeten WIL

Een reactie posten