CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 5 maart 2012

winter wonderland

Hoi allemaal,
Na een blogstilte van 3 weken ben ik er eindelijk weer. Het leek wel of ik geen kaartjes meer kon maken. Zodoende heb ik een kaartje gemaakt aan de hand van een sketch van de Christmas Challenge, en zag net dat ik te laat ben met plaatsen:(
Maar ik plaats toch vandaag dan maar m'n 1e kerstkaartje plaatsen van 2012!
Het papier is van maja Design. Tilda is weer ingekleurd met distress inkt. Het lint komt van de markt. Erdoor heen heb ik een blauw lintje gedaan. De bloemen zijn van het kruidvat en wild orchid en de takjes zijn van Cheerly-lynn.
Ik ga meteen even al jullie blogs langs, ik heb heel wat om in te halen.
Groetjes Astrid

33 reacties:

nicolet zei

Pph wat jammer dat jullie te laat waren!! Is wel een supergaaf kaartje geworden!
Groetjes Nicolet

Jolanda de Ronde zei

Schitterend hoor je eerste kerstkaartje voor 2012!

Groetjes,Jolanda

Marianne zei

Hij is prachtig en de inspiratie komt wel weer, heb ik ook wel eens.
liefs, Marianne

arjette zei

Zeker jammer dat je te laat was met inzenden, je had zeker wel een goeie kans gemaakt, ik vind het een super mooi kaartje!!!!

gr. arjette.

greet zei

Gezellig dat je er weer bent. Je kerstkaart is een plaatje! Jammer dat je net te laat bent voor de challenge.

Groetjes greet

Anke zei

We hebben jullie wel gemist hoor! Je kaartje is prachtig geworden. Jammer dat je te laat was.
liefs Tessa & Anke

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kerstkaart is het geworden. Iedereen heeft wel eens last van een dip.
Groetjes Brenda.

Diana zei

Gebrek aan inspiratie kan gebeuren hoor, heb ik ook wel eens. Je kaartje is in elk geval heel erg mooi geworden.
Groetjes Diana.

Sandra zei

Je komt wel weer terug met een supermooie kaart!!!
Groetjes Sandra

Marie-Elise zei

Gezellig, de stempelfreaks zijn weer terug :) En meteen driekwart jaar verder, haha... daar denk ik dus helemaal nog niet aan!! Is misschien wel een goed idee, dat scheelt heel wat kaartjes in het najaar.
Hij is mooi geworden, wat een prachtig blauw papier op de achtergrond zeg!! Erg jammer dat jullie net te laat waren...

Groetjes, Marie-Elise

Frosien zei

Iedereen zit wel eens in een dip maar jullie kaartje is prachtig, fijn dat er nog challenges zijn die je stimuleren, jullie hebben hem leuk afgewerkt. Groetjes Frosien

Irene zei

Wat jammer fdat je te laat bent want het is een plaatje, zo mooi ingekleurd en leuke details!! Ik heb een paar dagen niet geblogd (morgen lees je wel waarom)en probeer het niet eens in te halen want dan zit ik hier morgen nog!!!

Liefs, Irene

Marijke zei

Jammer dat jullie net te laat waren om het kaartje te plaatsen maar je eerste kerstkaartje is een feit! Mooi kaartje, prachtig papier en een leuke tekst!! Hopelijk is de inspiratie weer terug.

Groetjes, Marijke en Chantal

Wil zei

Zo te lezen hebben er wel meer,eens last van wat minder of helemaal geen inspiratie.
Moet kunnen he.
Maar je kaart is super mooi,misschien help het om lekker weer verder aan de slag te gaan.

Groeten WIL

Sandra1968 zei

Wat een superleuke kaart! Erg mooi papier en het blauwe lintje door het lint lijkt ook erg mooi.
En ja, wij gaan dit jaar ook weer naar Artspecially. Wij gaan zaterdags. En jij? Ik hoop je dan weer te ontmoeten :-)
Groetjes, Sandra

Jolanda Cuper zei

Schitterende kerstkaart! Jou eerste kaart van 2012 is in ieder geval super mooi geworden!
Groetjes Jolanda.

Liesbeth zei

Ik vond het al wat stil hier, maar je kerstkaartje is prachtig Astrid.
gr. Liesbeth

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Je bent het nog niet verleerd hoor. Groetjes, Helen

Annemarie en Merit zei

leuk dat jullie er weer zijn....
en dan nog met zo'n geweldig mooi kaartje!!

liefs annemarie en merit

Gea zei

een heel mooie kaart!
groetjes Gea

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie kart.
Groetjes sylvia.

Tinie zei

Dat mooie papier ligt ook te wachten:) Wat een super mooie kaart zeg!!!

Groetjes Tinie

Kaatje zei

wat een gaaf kaartje!

groetjes,
Annika

alinda zei

Erg leuk kaartje.

Groetjes Alinda

Durvina zei

Wat een schatje, en zo kan het wel eens zijn dat je een tijdje "afwezig" bent.

liefs, Durvina

Ans zei

Heel mooi kaartje, mooi zo de ton sur ton kleur.

Liefs Ans

Christa zei

Hoi Astrid , ik wil je bedanken voor je lieve woorden op mijn blog. Doet me goed. Langzaamaan begin ik weer wat rond te kijken in blogland. Dus tot gauw !! Lieve groetjes van Christa.

Kim zei

Fijn om weer een prachtige creatie van je te zien en dan ook nog eens zo´n mooi blauw winters kerstkaartje. Prachtig! En ja iedereen heeft wel eens een blogstilte nodig.

Groetjes Kim

Janny zei

Wat een plaatje zeg, de kleurtjes zijn zo lief bij elkaar liefs Janny

Nicole zei

WAUW, prachtig hoor!! Tis ook zo'n mooi papier. Jammer dat je net te laat was met plaatsen, ik vind het een winnaar. Liefs, Nicole

Wendy Koorevaar zei

Ik ben ook even wat minder actief in blogland en zie daarom dit mooie kaartje nu pas. Ik vind hem super mooi, prachtig gedecoreerd!

Fijne Pasen!

Liefs,
wendy

Christa zei

Hoi Astrid , ik wil je even zeggen dat ik het heel erg leuk vond om je in het echt tegen te komen in Zeist. Gelukkig dat je mij herkende.... ik ben daar nl. niet zo goed in. En even een blog-pauze hebben we allemaal wel eens. De zin en inspiratie komen vanzelf weer terug en wij lopen ook niet weg. Ik wil je alleen maar even een hart onder de riem steken. Misschien dat de beurs in Zeist je al een klein beetje heeft gestimuleerd....?? Lieve groetjes van Christa.

majo zei

Heel mooi hoor . Gr Majo

Een reactie posten