CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 4 februari 2012

Hoi Allemaal,

Dit bericht blijft bovenaan staan voor nieuwe kaarten naar onder scrollen!!
Mijn moeder is op 4 februari jarig. Ik zou het leuk vinden als jullie een kaart voor mijn moeder willen maken.
Wat kunnen jullie winnen:
- blokje papier basic grey: life of the party
-pakje pareltjes-roosjes van Marianne Design
- roosjes lint
- lint
-Een bloemen mal van Cheerly-lynn-designs
Wat moet je doen:
-Laat een reactie achter.
-wordt volger van ons blog
-Zet de afbeelding van de candy in je sidebar met een link naar ons blog
-Stuur een kaartje naar m'n moeder.

We maken loodjes en trekken op 5 februari dan zal de winnaar bekend worden.

Groetjes Larissa


18 reacties:

Sanne zei

Ik ga zeker te weten een kaartje voor je mams maken. Stuur jij me even jullie adres?

Liefs Sanne

Christa zei

Hoi Larissa , natuurlijk doe ik mee ! Wil jij mij even mailen ? En dat mag je moeder dan weer NIET lezen.... Christa.

Irene zei

Ik doe ook mee hoor, geef je me het adres door?

Irene

Durvina zei

Komt eraan, enne het adres heb ik nog liggen!

liefs, Durvina

Sinikka zei

Wat een leuk idee, tuurlijk wil ik ook bijdragen, dus het adres is welkom......en misschien de lievelings kleur?
Gr. Sinikka

Ellen zei

Leuk Larissa, dat je dit voor je oma organiseert. De prijs is geweldig. Ik doe zeker mee!

groetjes, Ellen

Sandra zei

Hoi Larissa,
Wat leuk, ik doe graag mee, stuur je me even het adres mijn E-mail is sandrarietveld@live.nl

Groetjes Sandra.

ps zie dat jullie mijn candy nog op jullie blog hebben staan deze is inmiddels al vergeven

Wendy Koorevaar zei

Hoi Larissa!

Wat een leuk idee! Ik ga een mooie kaart voor je moeder maken hoor, wil je mij jullie adres even mailen?

Liefs,
Wendy

Ellen zei

Ha, ha, foutje.... het wordt een kaartje voor je moeder hoor!
Bedankt dat je me daar op gewezen hebt :)

groetjes, Ellen

Annemarie en Merit zei

we gaan aan de slag!!
Mag ik jullie adres??
agvansplunter@upcmail.nl.

groetjes Annemarie en Merit

Marijke zei

Wij doen gezellig mee en gaan een kaartje voor je moeder maken. De candy staat op ons blog en ik ga je even een mailtje sturen voor het adres.

Groetjes, Marijke en Chantal

Diana zei

Vond het kaartje dat ik voor mijn verjaardag van jullie had super, kan dus zelf niet achterblijven, ga een mooi kaartje maken, zou je me dan wel even het adres kunnen mailen?
Groetjes Diana.

jolanda zei

Een leuk idee om mama te verrassen.
Natuurlijk doe ik mee.
Mag ik het adres?

Jolara zei

wat een geweldig leuk idee, ik doe mee hoor!Liefs joyce

Anke zei

Wij doen ook graag mee hoor. Wil je het adres mailen? Ik heb het wel gehad maar kan het niet meer vinden.
liefs Tessa & Anke

CreaSjouk zei

Een heel leuk idee!
Ik doe graag mee.... en maak graag een mooi kaartje voor je moeder!
Mail jij mij het adres? (sjoukje_vdv@hotmail.com)
Liefs Sjoukje

Crealett zei

Hoi Larissa, Ik ga ook zeker mee doen. Wat leuk om je moeder zo te verrassen met allemaal kaarten. Ik heb je candy op mijn blog geplaatst en ben volger van jullie geworden. En wat een gezellig blog hebben jullie!

Lieve groetjes, Alette

p.s. kom je ook es een kijkje op mijn blog nemen (en wieweet volger worden?)

Maris zei

hi lieve dames, wat leuk deze candy, ik doe graag mee en stuur natuurlijk een kaart, ik zet het op mijn blog en mail jullie even hoor xx

Een reactie posten