CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 5 februari 2012

Candy

Hoi allemaal,

Ik wil diegene die mij een kaartje hebben gestuurd voor mijn verjaardag enorm bedanken. Super leuk en wat een prachtige kaarten. Ik heb van 2 mensen nog geen kaartje ontvangen. Mede door de weersomstandigheden misschien, ook de post wil vaak niet mee werken. Dus we wilden graag deze candy uitstellen tot en met dinsdag 7 februari. Ik hoop dat jullie dat niet erg zullen vinden.
Fijne zondag nog allemaal.
Groetjes Astrid

6 reacties:

Sinikka zei

Tuurlijk is dat niet erg.....Het zou jammer zijn als daar juist het winnende kaartje tussen zit. Echt sportief van je!!!!
Groetjes Sinikka

Jolara zei

natuurlijk wil je daarop wachten, moet geen probleem zijn toch ! liefs joyce

Liesbeth zei

Alsnog gefeliciteerd Astrid, soms ontgaat je wat hier in blogland.
gr. liesbeth

Maris zei

hallo Astrid, wel gefeliciteerd met je verjaardag, en natuurlijk even wachten, ben benieuwd naar de winnaar xx

Irene zei

Juist leuk en eerlijk!!!

Irene

Marijke zei

Tuurlijk niet, hoop dat ons kaartje ook goed is aangekomen.

Groetjes, Marijke en Chantal

Een reactie posten