CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 7 februari 2012

Uitslag candy

Allereerst super bedankt voor alle mooie kaartjes die ik heb ontvangen. Het is een ontzettend leuk gezicht zo allemaal op m'n kast. Ze blijven in ieder geval nog een tijdje zo staan. Gelukkig kwam vanmiddag om 16.45 uur eindelijk de post met nog 2 kaartjes erbij. We hebben van iedereen hun naam op een briefje gezet en Larissa heeft het loodje getrokken.
De gelukkige winnaar is:
Sinnika gefeliciteerd met je prijs!!
Helaas werd het al wat donker om een goede foto te maken van alle kaartjes die ik heb mogen ontvangen. Ik hoop dat morgen even te kunnen doen.
Fijne avond nog iedereen.
Groetjes Astrid

7 reacties:

Maris zei

nou Astrid, leuk dat je zoveel kaartjes hebt gekregen, en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, ook gefeliciteerd natuurlijk voor sinnika

Marijke zei

Gefeliciteerd Sinnika en dames bedankt voor de kans.

Groetjes, Marijke en Chantal

Irene zei

Goed dat de 2 laatste toch nog zijn gekomen! Sinnika proficiat en stempelfreakjes bedankt!!!!

Groetjes, Irene

Sinikka zei

Ik ben super blij dat ik het juiste loodje had :-D
Groetjes Sinikka

Ellen zei

Geniet nog even van je kaarten, zou ik zeggen!
En Sinnika veel plezier met je prijs.

groetjes, Ellen

Jolara zei

gefelicteerd en veel plezier ermee !LIefs Joyce

CreaSjouk zei

Sinnaka gefeliciteerd met je prijs!

Een reactie posten