CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 23 juni 2010

babykaartje

Dit kaartje heb ik het weekend gemaakt voor Sandra die is bevallen van haar zoontje Teun. Met deze kaart wil ik ook meedoen aan de challlenge week 25 van create4funDeze keer was de challenge een babykaart maken. De stempel en het papier zijn van Marianne Design(Eline Pellinkhof). Ik heb de stempel met nestabilities uitgestanst.Voor de achtergrond heb ik de embossingmal swiss dots gebruikt.Verder nog bloemen en takjes geponst . Zo nu even nog lekker genieten van het mooie weer! Groetjes Astrid

5 reacties:

Jolanda zei

Van het mooie weer genieten moet je zeker doen...het is heerlijk!!!!Je kaartje is mooi,leuk dat je dat voor Sandra gemaakt hebt,Teuntje word verwend!
Groetjes,Jolanda

Tamara zei

ik vind het een schatje!!
x Tamara

Jolara zei

wooow wat prachtig geworden ! Liefs Joyce

greet zei

Wat een lief kaartje! hier zijn ze vast heel erg blij mee!
groetjes Greet

Durvina zei

Wat een schatje, die Eline spullen zijn ook zo gaaf.

Gr, Durvina

Een reactie posten