CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 10 juni 2010

Heey allemaal. Joepie we hebben copics! Ik had nog wat vvv bonnen liggen van verjaardagen. Dus we hebben een beginnetje kunnen verzamelen. Het is wel moeilijk ,vooral schaduwen maken. Maar we blijven oefenen. Dit is m'n eerste kaartje met copics. Ik wil meedoen aan de nederlandse challenge van Karen Doodles : "http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/"
Ik heb een easelkaart gemaakt.De stemel hadden we al even die vinden we alletwee zo leuk! Het papier is van DCWV the stack6.Ik vond het papier er erg leuk bij passen. ik heb nog een randje geponst en 1 bloem erbij gedaan. Verder heb ik het erg rusig gehouden omdat het papier al druk genoeg is. Prettige avond allemaal. Groetjes Astrid

16 reacties:

Jolanda zei

Mooi kaartje,ik heb ook geen copics,kijk er elke keer naar maar vind ze zo duur!Eerst maar even sparen voor een cuttlebug...;)
(bij de Kwast zijn de copics in de aanbieding....www,kwast.nl en dan kijken bij de nieuwsbriefaanbieding!)
Veel (oefen) plezier ermee.

greet zei

Hallo dames. via het blog van Karen's doodles kwam ik bij jullie tercht. Dit is een mooie kaart! Al heel mooi ingekleurd met de copics. MEt veel plezier even rondgekeken op jullie blog en ben jullie volger geworden. Zou het leuk vinden als je bij mij ook een kijkje komt nemen. Veel oefenplezier met de copics en succes met de challenge.
groeten Greet

nicolet zei

Wat hebben jullie een gaaf kaartje gemaakt! Is erg mooi geworden met de Copics!!
Dank jullie wel voor het meedoen aan de uitdaging van Karen´s Doodles!
Groetjes Nicolet

Unknown zei

Voor een eerste keer met copics heb je het geweldig gedaan! Het is een prachtig kaartje geworden! Leuk dat jullie meedoen met Karens Doodles NL!

Jodi zei

This is very cute and sweet! Love the image and easel card!
Hugs
Jodi =)

Jolara zei

prachtig geworden ! GR Joyce

Renata van Miltenburg zei

Helemaal top dit kaartje! Lekker vrolijk papier en ik vind het plaatje geweldig ingekleurd voor je eerste poging! Ik heb zelf onlangs een workshopje van Nicole Verkooijen gehad en toen voor het eerst copics in mijn handen gehad dus ik weet hoe moeilijk het is!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Gea zei

Super mooi gedaan en dat voor de eerste keer met copic marker, zeker moet je er veel mee oefenen moet ik ook lukt me nog niet altijd goed;)

Groetjes Gea
Karen's Doodles NL

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Heel mooi gedaan dames!!! Toppie.
Ik ben ook niet zo'n held in de copic markers. Heb er ook nog niet zoveel. Ik kleur toch nog steeds het liefst met derwent of distress inkt.
Oefening baart kunst, dat zie je wel weer met jullie kaartje.

Dank je wel voor het meedoen bij Karen's Doodles NL.

Groetjes,
JOlanda (gast designer)

coby zei

Hele mooie kaart en het kleuren is goed gelukt hoor ;)
Zou je alleen nog even een link naar Karen's Doodles uitdagings blog NL willen plaatsen ?

En leuk dat je meedoet met Karen's Doodles NL
Groetjes coby

Sylvia zei

Hoi Astrid,

Wat een prachtige tekst zeg ;) en met een easelkaart een geweldige verborgen tekst geworden!!! Prachtig! En super leuk dat je meedoet met de challenge.

Groetjes
Sylvia, Karen´s Doodles NL

Unknown zei

Wat een fantastisch kaartje! Leuk dat jullie meedoen met Karens Doodles NL!

marion zei

Hallo dames ik kwam via via op jullie blog terecht en heb eens even gesnuffeld. Jullie maken erg leuke kaarten zeg en gezellig.....zo met zijn tweetjes. Ik ben volger geworden. Komen jullie eens op mijn blog kijken ik heb een leuke candy op mijn blog, groetjes marion

anja zei

heel mooi kaartje,leuk dat je meedoet aan karen doodles nl

gr anja

Bernadet zei

prachtige kaart meiden!

En geweldig leuk dat jullie meedoen met de challenge van Karen's Doodles NL!

Joan Ottevanger zei

Erg mooi je kaartje en pas maar op straks ben je copic verslaafd :-) Bedankt voor het meedoen met Karens Doodles NL.

Een reactie posten