CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 3 juni 2010

Thinking of you

Hier weer een kaartje van mij. Helaas komt op de foto het ingekleurde stempeltje erg flets over. In het echt is dat niet zo. Het papier is van My minds eye. Nog een paar bloemen en een vlinder uitgestanst, beplakt met stras steentjes. Het wordt een druk weekend. Mijn oudste dochter wordt 15 jaar zaterdag en zondag is mijn zus jarig! Er zal weinig worden gefreubeld. Maar over het weer hebben we niets te klagen. We kunnen het heerlijk in de tuin vieren.
Groetjes Astrid

4 reacties:

Jolanda Cuper zei

Wat een schattig kaartje!
Leuk hoor!Veel plezier met het feesten!
Groetjes Jolanda.

Jolanda zei

Mooi kaartje,in de tuin verjaardagen vieren is altijd fijn en het weer blijft goed.Dus je hebt geluk!!
(mijn zoon was woensdag jarig en dat konden we ook in de tuin 4en,lekker hoor!)
Fijn weekend en dan gewoon lekker volgende week weer freubelen he!

Sandra zei

je kaartje is schitterend geworden en ik wens jullie een heel fijn weekend toe , het weer is in iedergeval prachtig en het freubelen komt wel weer
groetjes sandra

p.s een tip voor het maken van de foto's als je de flitser uit zet en met dag licht een foto maakt dan komen de kleuren vaak beter tot zijn recht. succes

Lori zei

Oh your cards are so pretty, I can't wait to see more wonderful creations!

Een reactie posten