CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 1 juni 2010

Youre sweet

Hallo allemaal. Ik had een paar hele drukke weken. Ik moest mijn spreekbeurt oefenen en het was best lastig ik deed het over de tweede wereldoorlog. En ik heb een 9,5 gekregen. En daarom heb ik een leuk kaartje gemaakt. De stempel is van de greeting farm. Het papier is van Daisy & Dandelion het heet: Hawthorn & Bramble. Ik heb het tekstje Youre sweet en nog een paar leuke bloemen aan toegevoegd. Gr : Larissa

6 reacties:

Jolanda zei

Hoi Larissa,mooi kaartje en een 9,5 voor je spreekbeurt...petje af...heeel goed!
Fijne avond!
Groetjes,Jolanda

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een mooi cijfer voor de spreekbeurt! En een prachtige kaart!
Groetjes Jolanda.

Sandra zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en super goed van je een 9,5 toppie hoor,
groetjes sandra

Annemarie en Merit zei

Meid wat een super goed cijfer. Maar oor je kaart heb je wel een 10 ik vind hem echt prachtig.

Durvina zei

Wat een leuke kaart, en je behaalde cijfer is ook schitterend.

Gr, Durvina

Kylie zei

You go girl. 9.5 is excellent. What a way to celebrate by making such a beautiful card!

Kylie ox

Een reactie posten